w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Test ciążowy IKEA

Test ciążowy IKEA

Odkąd pamiętam zawsze interesowały mnie działania marki IKEA. Była to pierwsza firma, której niestandardowe aktywności przyciągnęły moją uwagę. Bardzo ciekawych pomysłów IKEA jest wiele (na pewno o części z nich będzie można poczytać na tym blogu), tym razem marka, a dokładnie jej szwedzki oddział, zdecydowała się na niecodzienną reklamę prasową w jednym z magazynów dla pań. Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwyczajna reklama łóżeczka, jednak ciekawy jest już tytuł tej kreacji, a mianowicie „Nasikanie na tę reklamę może odmienić Twoje życie”. Hmm.. Kluczowy jest pasek na dole reklamy, który działa jak test ciążowy. Wystarczy kilka kropel moczu ciężarnej kobiety, aby pod regularna ceną łóżeczka ukazał się 50 procentowy rabat! Ale spokojnie, nie trzeba iść z wyrwaną kartką z magazynu, by zakupić łóżeczko w promocyjnej cenie – wystarczy zapisać się do IKEA Family Club 🙂 


Fot: www.dezeen.com

Do przygotowania reklamy zatrudniono agencję Åkestam Holst oraz laboratorium medyczne Mercene Labs 


Related Posts

Leśny billboard.

Leśny billboard.

Tym razem akcja sprzed lat z okazji jubileuszu Lasów Państwowych pt. “Las. Bliżej niż myślisz”. Takie realizacje nieustannie mnie zachwycają. Billboardów, wiat przystankowych i innych narzędzi OOH z wykorzystaniem żywych roślin było już wiele, ale jak pisze odpowiedzialna za realizację agencja dobocom – “Była to jedna […]

Tak niewiele a tak wiele.

Tak niewiele a tak wiele.

Pewien właściciel butiku optycznego w Kanadzie zdecydował się na jakże ciekawy pomysł, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. A mianowicie wykorzystał do tego ściany budynków z bardzo interesującymi oknami ułożonymi obok siebie oraz wykonał elementy z logotypem butiku, które przypominały ‘noski’ do okularów. Po zamocowaniu […]



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *