w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej by ula sawicka

Sztuka na przystanku

Sztuka na przystanku

Zawsze gorąco kibicuję niestandardowym działaniom realizowanym w Polsce. Tym razem chodzi o przystanki, a dokładnie o wybrane przystanki w miastach: Katowice, Kraków, Łódź, Warszawa, Szczecin, Poznań, Gdańsk, Wrocław, na których można było podziwiać, posłuchać a nawet powąchać…  A co?  Ekspozycję promującą wystawę “Wyspiański” w Muzeum Narodowym w Krakowie. Wystrój wiat angażował kilka zmysłów, ponieważ reklamę połączono z technologią. Każda wiata wyposażona była w wifi, po uruchomieniu którego pojawia się strona “Przystanek Wyspiański”, który kieruje po dodatkowe materiały na stronę Muzeum Narodowego. Poza tym wbudowano urządzenia mp3, dzięki którym można było posłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu można było nawet poczuć zapach kwiatów 🙂

Foto: AMS



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *