w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej by ula sawicka

Walizka zapakowana w reklamę

Walizka zapakowana w reklamę

Świetny pomysł na wykorzystanie powierzchni reklamowej wykorzystała marka Samsonite, producent walizek podróżnych. Chętni, którzy nie mieli walizki Samsonite, mogli skorzystać z owijki z folii stretch zabezpieczającej bagaż w podróży. W zamian za to musieli zgodzić się powiedzmy na współpracę barterową i za owijkę otrzymywali naklejkę “I wish I had a Samsonite”. Tym samym ponad 1200 podróżnych, stając się ruchomym nośnikiem reklamowych, zabrało ze sobą dobrze widoczne logo Samsonite w ponad 120 destynacji na świecie. Czyż to nie sprytny pomysł, by niewielkim kosztem zrobić reklamę nie tylko wśród idealnie dopasowanej grupy docelowej, jaką są podróżni, ale również w miejscach gdzie te walizki ostatecznie dotrą ze swymi właścicielami? 🙂 Filmik z akcji poniżej.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *