w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Znajdź książkę w lesie

Znajdź książkę w lesie

Książka w lesie? A czemu nie 🙂 ? A dokładnie szesnaście książek ukrytych w lasach w szesnastu miastach. Na taką niestandardową formę promocji zdecydowało się wydawnictwo W.A.B. z okazji polskiej premiery amerykańskiego bestsellera “Naturalista” Andrew Mayne’a. W rolę leśnego kuriera wcielił się Marcin Dorociński, który zostawił egzemplarze thrillera w lasach i zachęca do poszukiwań. 

Źródło: YouTube/Wydawnictwo W.A.B.

Książki można szukać w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze a każdy kto znajdzie otrzyma w prezencie wszystkie kryminały i thrillery, które w 2019 roku wyda wydawnictwo W.A.B. Poszukiwania można zacząć o północy 15 września a lista ze współrzędnymi ukrytych książek poniżej.

lista ze wspolrzednymi ksiazek ukrytych w lasach Polski
Źródło: Wydawnictwo W.A.B.

 


Related Posts

Leśny billboard.

Leśny billboard.

Tym razem akcja sprzed lat z okazji jubileuszu Lasów Państwowych pt. “Las. Bliżej niż myślisz”. Takie realizacje nieustannie mnie zachwycają. Billboardów, wiat przystankowych i innych narzędzi OOH z wykorzystaniem żywych roślin było już wiele, ale jak pisze odpowiedzialna za realizację agencja dobocom – “Była to jedna […]

Tak niewiele a tak wiele.

Tak niewiele a tak wiele.

Pewien właściciel butiku optycznego w Kanadzie zdecydował się na jakże ciekawy pomysł, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. A mianowicie wykorzystał do tego ściany budynków z bardzo interesującymi oknami ułożonymi obok siebie oraz wykonał elementy z logotypem butiku, które przypominały ‘noski’ do okularów. Po zamocowaniu […]



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *