w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Znajdź książkę w lesie

Znajdź książkę w lesie

Książka w lesie? A czemu nie 🙂 ? A dokładnie szesnaście książek ukrytych w lasach w szesnastu miastach. Na taką niestandardową formę promocji zdecydowało się wydawnictwo W.A.B. z okazji polskiej premiery amerykańskiego bestsellera “Naturalista” Andrew Mayne’a. W rolę leśnego kuriera wcielił się Marcin Dorociński, który zostawił egzemplarze thrillera w lasach i zachęca do poszukiwań. 

Źródło: YouTube/Wydawnictwo W.A.B.

Książki można szukać w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze a każdy kto znajdzie otrzyma w prezencie wszystkie kryminały i thrillery, które w 2019 roku wyda wydawnictwo W.A.B. Poszukiwania można zacząć o północy 15 września a lista ze współrzędnymi ukrytych książek poniżej.

lista ze wspolrzednymi ksiazek ukrytych w lasach Polski
Źródło: Wydawnictwo W.A.B.

 


Related Posts

Sampling inaczej

Sampling inaczej

Żyjemy w czasach, w których o naszą uwagę w sklepie walczy wiele produktów jednocześnie. Marki wybierają różne formy komunikacji a jedną z nich jest typowe przekazanie próbki produktu potencjalnemu klientowi. Część z konsumentów się zainteresuje, a część pewnie zignoruje, ale co jeśli próbka produktu zostanie […]

Promocja płyty level mistrz!

Promocja płyty level mistrz!

I to jest właśnie niestandard w czystym wydaniu! Promocja płyty za pomocą krzyżówki na… muralu. A dokładnie promocja albumu pt. “Małomiasteczkowy” Dawida Podsiadło,  który na swoich social mediach zamieścił zdjęcie budynku z ogromną krzyżówką i zachęcał do jej rozwiązywania. Co ciekawe, nie jest to prosta krzyżówka, […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *