w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej by ula sawicka

Mniej znaczy więcej

Mniej znaczy więcej

Jak z małej informacji prasowej zrobić duże wydarzenie 🙂 ? Z odpowiedzią przychodzą twórcy aplikacji Kabam, którzy chcieli poinformować o nowych dwóch bohaterach, tj. Ant-man i Osa gry Marvel’s Contest of Champions. Zamiast zwykłej informacji prasowej wysłano do mediów oraz 200 fanów paczkę, a w zasadzie paczuszkę o wymiarach kilka cm na kilka cm. Zawartość przesyłki to oczywiście informacja prasowa, ale aby ją przeczytać należy użyć szkła powiększającego, poza tym maleńki plakat, płócienna torebeczka oraz malutki kubeczek na kawę. Jestem pewna, że większość mediów spośród wielu informacji prasowych wybrało właśnie tę, która została przygotowana w oryginalny sposób a sama informacja dotarła na pewno również do tych, którzy grami się nie interesują. 

Źródło: adsoftheworld.com

Za kreację odpowiada kanadyjska agencja Cossette.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *