w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Uważaj na drzewo :)

Uważaj na drzewo :)

Z okazji urodzin męża postanowiłam udać się do sklepowej alejki z alkoholem, aby wybrać zacny trunek dla niego… I co spotkałam na środku alejki? Drzewo.

niestandardy-carrefour-Żubrówka-alkohol-POS
Fot.: własne

Piękna konstrukcja od Żubrówki, która wykorzystała słup do stworzenia wielkiego drzewa z licznymi półeczkami na produkt. Sama ekspozycja bardzo ciekawa i przygotowana ze szczegółami jak imitacja kory, gałęzie pnące się pod sufitem oraz masa liści.

 

niestandardy-cedc-zubrówka-tree-pos-carrefour
Fot.: własne

Oby więcej takich drzew wyrastało w sklepach, bo zawsze trzymam kciuki za ciekawe pomysły, który wyróżniają markę. Brawo!

 

 


Related Posts

Kreatywne alkohole

Kreatywne alkohole

Działania trade marketingowe w kategorii alkoholi uważam za jedne z najbardziej kreatywnych na rynku. Dlatego też bardzo lubię odwiedzać alejki z alkoholem i poszukiwać niestandardowych (moim zdaniem) rozwiązań, czasami natomiast kreatywność jest na tyle duża, że wychodzi poza alejkę i wita nas praktycznie w wejściu […]

Gwiazdy POS 2018

Gwiazdy POS 2018

Podczas ostatnich targów FestiwalMarketingu.pl w ramach konkursu POS Stars 2018 organizowanego przez OOH magazine wybrano najlepsze POS-y. Głosowano na materiały POS w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol i Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Displaye kartonowe, Displaye naladowe, Motoryzacja, Digital POS, Design roku, Przemysł, Farmacja, POS event, Kids, Rozrywka […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *