w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Sampling inaczej

Sampling inaczej

Żyjemy w czasach, w których o naszą uwagę w sklepie walczy wiele produktów jednocześnie. Marki wybierają różne formy komunikacji a jedną z nich jest typowe przekazanie próbki produktu potencjalnemu klientowi. Część z konsumentów się zainteresuje, a część pewnie zignoruje, ale co jeśli próbka produktu zostanie przygotowana w nietypowy sposób i co najciekawsze w zasadzie przekazana prosto w ręce grupy docelowej? Marka proszku do prania OMO  zdecydowała się na ciekawy sampling. Swój produkt zamieniła w metkę, którą z kolei zawiesiła na każdym sportowym ubraniu w sieci sklepów “Sports 4ever”.  Metka ta jest w pełni rozpuszczalna w wodzie i wystarczy ją tylko wrzucić do pralki .
Marka OMO zamiast rozdać próbki w sklepie przy półce z proszkiem wykorzystała nie tylko ubrania czyli w zasadzie powód dla którego proszek kupujemy, ale również czas i miejsce. Czas, bo szuka klienta jeszcze zanim on sam zacznie szukać rozwiązania problemu brudnego ubrania, oraz miejsce, bo nie szuka klienta w sklepie w alejce “chemia gospodarcza -> środki do prania” tylko wykorzystuje do tego sklep z ubraniami. A do tego zero konkurencji obok 🙂
Pomysł uważam za świetny i oby więcej takich in-store’owych działań.
ambient-OMO-niestandardy-pl
ambient-OMO-niestandardy-pl-1
ambient-OMO-niestandardy-pl-2

Fot.: adsoftheworld.com


Related Posts

Tak niewiele a tak wiele.

Tak niewiele a tak wiele.

Pewien właściciel butiku optycznego w Kanadzie zdecydował się na jakże ciekawy pomysł, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. A mianowicie wykorzystał do tego ściany budynków z bardzo interesującymi oknami ułożonymi obok siebie oraz wykonał elementy z logotypem butiku, które przypominały ‘noski’ do okularów. Po zamocowaniu […]

Skorzystaj z natury.

Skorzystaj z natury.

Proste pomysły to zawsze dobre pomysły 🙂 Marka kawy Latesso skorzystała z otaczającej wszystkich dookoła natury i chcąc pokazać takie cechy jak “100 % naturalna i wegańska” nie wymyślała wyszukanych grafik z tekstem pełnym benefitów tylko zrobiła “dziurę” w plakacie. A dokładnie zamiast zdjęcia kawy […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *