w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Skorzystaj z natury.

Skorzystaj z natury.

Proste pomysły to zawsze dobre pomysły 🙂 Marka kawy Latesso skorzystała z otaczającej wszystkich dookoła natury i chcąc pokazać takie cechy jak “100 % naturalna i wegańska” nie wymyślała wyszukanych grafik z tekstem pełnym benefitów tylko zrobiła “dziurę” w plakacie. A dokładnie zamiast zdjęcia kawy jest otwór przypominający kubek kawy na wynos. Kluczowe jest umiejscowienie takiego plakatu, a mianowicie przed krzakami i innymi podobnymi zielonymi roślinami. Dzięki takiemu zabiegowi główna cecha produktu dosłownie przebija się przez plakat 🙂 100% naturalności!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fot.: adsoftheworld.com


Related Posts

Tak niewiele a tak wiele.

Tak niewiele a tak wiele.

Pewien właściciel butiku optycznego w Kanadzie zdecydował się na jakże ciekawy pomysł, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. A mianowicie wykorzystał do tego ściany budynków z bardzo interesującymi oknami ułożonymi obok siebie oraz wykonał elementy z logotypem butiku, które przypominały ‘noski’ do okularów. Po zamocowaniu […]

Sampling inaczej

Sampling inaczej

Żyjemy w czasach, w których o naszą uwagę w sklepie walczy wiele produktów jednocześnie. Marki wybierają różne formy komunikacji a jedną z nich jest typowe przekazanie próbki produktu potencjalnemu klientowi. Część z konsumentów się zainteresuje, a część pewnie zignoruje, ale co jeśli próbka produktu zostanie […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *