w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Skorzystaj z natury.

Skorzystaj z natury.

Proste pomysły to zawsze dobre pomysły 🙂 Marka kawy Latesso skorzystała z otaczającej wszystkich dookoła natury i chcąc pokazać takie cechy jak “100 % naturalna i wegańska” nie wymyślała wyszukanych grafik z tekstem pełnym benefitów tylko zrobiła “dziurę” w plakacie. A dokładnie zamiast zdjęcia kawy jest otwór przypominający kubek kawy na wynos. Kluczowe jest umiejscowienie takiego plakatu, a mianowicie przed krzakami i innymi podobnymi zielonymi roślinami. Dzięki takiemu zabiegowi główna cecha produktu dosłownie przebija się przez plakat 🙂 100% naturalności!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fot.: adsoftheworld.com


Related Posts

Leśny billboard.

Leśny billboard.

Tym razem akcja sprzed lat z okazji jubileuszu Lasów Państwowych pt. “Las. Bliżej niż myślisz”. Takie realizacje nieustannie mnie zachwycają. Billboardów, wiat przystankowych i innych narzędzi OOH z wykorzystaniem żywych roślin było już wiele, ale jak pisze odpowiedzialna za realizację agencja dobocom – “Była to jedna […]

Tak niewiele a tak wiele.

Tak niewiele a tak wiele.

Pewien właściciel butiku optycznego w Kanadzie zdecydował się na jakże ciekawy pomysł, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. A mianowicie wykorzystał do tego ściany budynków z bardzo interesującymi oknami ułożonymi obok siebie oraz wykonał elementy z logotypem butiku, które przypominały ‘noski’ do okularów. Po zamocowaniu […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *