Działania trade marketingowe w kategorii alkoholi uważam za jedne z najbardziej kreatywnych na rynku. Dlatego też bardzo lubię odwiedzać alejki z alkoholem i poszukiwać niestandardowych (moim zdaniem) rozwiązań, czasami natomiast kreatywność jest na tyle duża, że wychodzi poza alejkę i wita nas praktycznie w wejściu do sklepu… Tak było w przypadku ekspozycji w Carrefour, obok której przejść obojętnie się nie dało… Bar, lada, fotel, stolik – to wszystko tworzy klimat klubu i faktycznie tylko barmana brakuje 😉 Brawa dla Wyborowa Pernod Ricard!
Fot.: własne
W ostatnim czasie spotkałam również inne ciekawe ekspozycje jak drzewo pełne Żubrówki 😉 o którym pisałam tutaj:
http://www.niestandardy.pl/2019/01/18/uwazaj-na-drzewo/ czy ażurowa konstrukcja na wino, która zdecydowanie wyróżniała się na tle innych ekspozytorów.
Fot.: własne
Fot.: własne
Inne, które zwróciły moja uwagę to te, których wspólnym mianownikiem jest beczka. Drewno + metal = elegancko i premium.
Fot.: własne
A tutaj urzekły mnie macki 🙂
Fot.: własne