I to jest właśnie niestandard w czystym wydaniu! Promocja płyty za pomocą krzyżówki na… muralu. A dokładnie promocja albumu pt. „Małomiasteczkowy” Dawida Podsiadło, który na swoich social mediach zamieścił zdjęcie budynku z ogromną krzyżówką i zachęcał do jej rozwiązywania. Co ciekawe, nie jest to prosta krzyżówka, bo żeby odgadnąć hasła to najpierw trzeba znaleźć ich definicje, a poszukiwania mają odbywać się w całej Polsce, a dokładnie w 40 miastach i miasteczkach. Fanów nie trzeba było długo prosić, bo już po krótkim czasie posypały się hasła pod postem Dawida.
Źródło: facebook.com/podsiadlo.dawid/
Pomysł na promocję nowego albumu Dawida to kolejny po kiosku przed Pałacem Kultury i Nauki, w którym to artysta sam sprzedawał swoje płyty i nie tylko… bo można było kupić u Dawida np. lizaka, rajstopy lub papier toaletowy 🙂
Źródło: facebook.com/podsiadlo.dawid/
Angażowanie ludzi i zachęcanie do działania to według mnie najlepszy możliwy sposób komunikacji marki z konsumentem, nieważne czy chodzi o wymyślenie hasła na opakowanie nowego batonika, czy rozwiązanie krzyżówki znajdującej się na budynku w centrum Warszawy 😉