w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Leśny billboard.

Leśny billboard.

Tym razem akcja sprzed lat z okazji jubileuszu Lasów Państwowych pt. „Las. Bliżej niż myślisz”. Takie realizacje nieustannie mnie zachwycają. Billboardów, wiat przystankowych i innych narzędzi OOH z wykorzystaniem żywych roślin było już wiele, ale jak pisze odpowiedzialna za realizację agencja dobocom – „Była to jedna z pierwszych instalacji reklamowych w Polsce wykorzystujących rośliny na billboardzie.” 

Efekt cudny wizualnie i zapamiętywalny, co przełożyło się na wiele publikacji w mediach. Po raz kolejny okazuje się, że nie należy daleko odbiegać od tematu, po prostu Lasy = drzewa. Brawo!

Zdjęcia: www.dobocom.pl

Related Posts

Promocja płyty level mistrz!

Promocja płyty level mistrz!

I to jest właśnie niestandard w czystym wydaniu! Promocja płyty za pomocą krzyżówki na… muralu. A dokładnie promocja albumu pt. „Małomiasteczkowy” Dawida Podsiadło,  który na swoich social mediach zamieścił zdjęcie budynku z ogromną krzyżówką i zachęcał do jej rozwiązywania. Co ciekawe, nie jest to prosta krzyżówka, […]

Znajdź książkę w lesie

Znajdź książkę w lesie

Książka w lesie? A czemu nie 🙂 ? A dokładnie szesnaście książek ukrytych w lasach w szesnastu miastach. Na taką niestandardową formę promocji zdecydowało się wydawnictwo W.A.B. z okazji polskiej premiery amerykańskiego bestsellera „Naturalista” Andrew Mayne’a. W rolę leśnego kuriera wcielił się Marcin Dorociński, który zostawił […]



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.