w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Latający dom

Latający dom

Jak pokazać klientowi, że produkt naprawdę działa? Należy przetestować go w ekstremalnych warunkach.

Jak pokazać klientowi, że produkt nie tylko działa, ale można go użyć w każdym miejscu w kraju? Należy zafundować mu lot balonem 🙂

A o jakim produkcie mowa? A o bezprzewodowym internecie litewskiej firmy telekomunikacyjnej TELE2, która to postanowiła w niestandardowy sposób pokazać, że ich produkt działa w każdym momencie i w każdym miejscu w kraju. W tym celu zbudowano domek, który podwieszono pod balonem na ciepłe powietrze i 2-osobowy zespół ruszył w podróż nad Litwą. W domku oczywiście testowano bezprzewodowy internet. Materiały z tego ambientu wykorzystano później w materiałach online i offline promujących produkt firmy TELE2, zapewniając tym samym klientów, że to nie tylko obietnica, ale przede wszystkim dowód, że produkt faktycznie działa w całym kraju. 

teleboard-tele2-flying-home-ambient-niestandardy-pl-800px
Fot.: adsoftheworld.com

 

To świetna akcja, która pokazuje jak w niestandardowy sposób można pokazać niemal każdy produkt. A statystyki mówią same za siebie, 156% wzrostu sprzedaży w pierwszym miesiącu kampanii czy 25% wzrostu świadomości marki.

 

Dla zainteresowanych również filmik z całej akcji:

Źródło: adsoftheworld.com

Related Posts

Niestandardy na EFFIE

Niestandardy na EFFIE

29 października odbyła się 19. edycja konkursu Effie Awards w Polsce. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które nagradza twórców reklam i reklamodawców za najbardziej efektywne działania marketingowe zrealizowane w poprzednim roku. W tym roku wręczono 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych […]

Skorzystaj z natury.

Skorzystaj z natury.

Proste pomysły to zawsze dobre pomysły 🙂 Marka kawy Latesso skorzystała z otaczającej wszystkich dookoła natury i chcąc pokazać takie cechy jak „100 % naturalna i wegańska” nie wymyślała wyszukanych grafik z tekstem pełnym benefitów tylko zrobiła „dziurę” w plakacie. A dokładnie zamiast zdjęcia kawy […]



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.