w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej

Sampling inaczej

Sampling inaczej

Żyjemy w czasach, w których o naszą uwagę w sklepie walczy wiele produktów jednocześnie. Marki wybierają różne formy komunikacji a jedną z nich jest typowe przekazanie próbki produktu potencjalnemu klientowi. Część z konsumentów się zainteresuje, a część pewnie zignoruje, ale co jeśli próbka produktu zostanie przygotowana w nietypowy sposób i co najciekawsze w zasadzie przekazana prosto w ręce grupy docelowej? Marka proszku do prania OMO  zdecydowała się na ciekawy sampling. Swój produkt zamieniła w metkę, którą z kolei zawiesiła na każdym sportowym ubraniu w sieci sklepów „Sports 4ever”.  Metka ta jest w pełni rozpuszczalna w wodzie i wystarczy ją tylko wrzucić do pralki .
Marka OMO zamiast rozdać próbki w sklepie przy półce z proszkiem wykorzystała nie tylko ubrania czyli w zasadzie powód dla którego proszek kupujemy, ale również czas i miejsce. Czas, bo szuka klienta jeszcze zanim on sam zacznie szukać rozwiązania problemu brudnego ubrania, oraz miejsce, bo nie szuka klienta w sklepie w alejce „chemia gospodarcza -> środki do prania” tylko wykorzystuje do tego sklep z ubraniami. A do tego zero konkurencji obok 🙂
Pomysł uważam za świetny i oby więcej takich in-store’owych działań.
ambient-OMO-niestandardy-pl
ambient-OMO-niestandardy-pl-1
ambient-OMO-niestandardy-pl-2

Fot.: adsoftheworld.com


Related Posts

Promocja płyty level mistrz!

Promocja płyty level mistrz!

I to jest właśnie niestandard w czystym wydaniu! Promocja płyty za pomocą krzyżówki na… muralu. A dokładnie promocja albumu pt. „Małomiasteczkowy” Dawida Podsiadło,  który na swoich social mediach zamieścił zdjęcie budynku z ogromną krzyżówką i zachęcał do jej rozwiązywania. Co ciekawe, nie jest to prosta krzyżówka, […]

Znajdź książkę w lesie

Znajdź książkę w lesie

Książka w lesie? A czemu nie 🙂 ? A dokładnie szesnaście książek ukrytych w lasach w szesnastu miastach. Na taką niestandardową formę promocji zdecydowało się wydawnictwo W.A.B. z okazji polskiej premiery amerykańskiego bestsellera „Naturalista” Andrew Mayne’a. W rolę leśnego kuriera wcielił się Marcin Dorociński, który zostawił […]



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.