w poszukiwaniu niestandardowych form komunikacji marketingowej by ula sawicka

O mnie

Nazywam się Ula Sawicka. Niestandardy chodzą za mną już od lat, a dokładnie od momentu kiedy trafiłam na hatalska.com, bloga Natalii Hatalskiej, którą od tamtej pory uwielbiam nieustannie. (A może niestandardy siedziały mi w głowie już w liceum, kiedy “wytapetowałam” sobie ścianę pokoju biało-czarnymi stronami z amerykańskiego  Vogue’a? A skąd ja właściwie miałam wtedy Vogue’a ;)?)

Promocją interesowałam się chyba od zawsze, ale nie mówię tu o promocji w sklepie typu “Kup dwie pasty do zębów – trzecią dostaniesz gratis”, tylko o szerszym tego słowa znaczeniu 🙂 W międzyczasie na studiach z marketingu, reklamy czy nowoczesnej promocji poznałam jeszcze więcej ciekawych zagadnień jak np. psychologia zachowań konsumenta czy też badania neuromarketingowe. Zawodowo od lat zajmuję się trade marketingiem, czyli myślę, co zrobić, żeby zwrócić uwagę klienta na konkretną markę 🙂

Niestandardy tkwią w mojej głowie od lat i ciężko mi przejść obojętnie obok ciekawych (moim zdaniem) form komunikacji, dlatego też postanowiłam o nich pisać i przywoływać przykłady interesujących realizacji.

Wszelkie pytania, sugestie i propozycje współpracy proszę kierować na: niestandardy.blog@gmail.com